Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

YES power drops

Varken natten eller morgonen har varit speciellt rolig...
Vid fyra tiden i natt vaknade Leo i sitt rum och skrek, jag och hjärtat tog in hans säng i sovrummet och hoppades på att han skulle somna om men det gjorde han inte så Leo fick komma upp till oss och sova.. Sova trodde vi va!
Tyckte synd om hjärtat som skulle upp vid 6 tiden för att börja jobba vid 7..
Leo härjade runt och till slut så la han sig ner en stund och jag trodde han hade somnat men när jag tittade på han efter en stund så låg han med klar vakna ögon...
Sen var det igång igen..
Leo var vaken hela tidens tills hjärtat åkte till jobbet.. Hjärtat la Leo i sin säng och sen somnade Leo och sov iaf en timme..

Nu på morgon kvisten så var jag ute i vardagsrummet och tände en brasa i kaminen medans Leo var bakom mig. Han var det iaf tills jag hör Leo klökas ute i köket och springer dit ut och ser att han har power drops diskmedel runt munnen, tröjan och golvet... Leo spydde en gång.. Jag ringde giftmedelcentralen och dom sa att jag skulle ha observation på Leo i ett par timmar.
Om Leo inte vill äta eller dricka så ska vi åka in till akuten..
Denna ungen är så snabb...
Detta hände innan Leo åt frukost och han både åt och drack bra då..

Leo börjar se rätt trött ut i sina ögon så han ska snart få gå och lägga sig en stund..
När Leo har vaknat så ska vi promenera bort till affären.. Om Kimpa och Kevin är hemma så kanske vi går dit på en kaffe när vi ändå är ute och går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar