Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

Tur

Hjärtat slutade tidigt idag och det var tur det..
Så fort hjärtat kom hem så gick jag bort till konsum och handlade lunch till Leo. Leo fick vara hemma med hjärtat så länge, hade aldrig kommit fram med barnvagnen i detta vädret.. Låg en massa snö på trottoaren och det var svårt för en själv att gå...
Köpte hem middagsmat när jag ändå var i affären. Vi ska äta lasange idag.. :)
När jag kom hem så kom jag på att jag glömde ju köpa franskbröd frallor som jag alltid brukar ha till lasangen.. :( Typiskt..
Kanske kan få hjärtat att köra bort till konsum och köpa det? :)
När jag kom hem igen så gick hjärtat och la sig för vila lite...
Om en timme ska jag börja på middagen...

Leo har druckit och ätit trots att han fick i sig lite YES power drops så det är ingen fara med honom och jag kommer inte behöva åka in med honom, skönt.. Han leker som vanligt och är lika pigg med andra ord.. :)

1 kommentar: