Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Dåligt samvete

Jag skulle varit i skolan klockan 2 och träffat läraren..
Jag gick hemifrån 12.30 och var uppe vid busskuren 12.45.
Bussen SKA gå 12.59 men det kom ingen buss.. Klockan blev 13.10 och det hade fortfarande inte kommit någon buss, klockan blev 13.15, klockan blev 13.20 och då fick jag nog.. Jag frös så pass mycket om mina tår så jag kunde inte röra dom, dom sved stack och var totalt nerkylda så jag fick gå hem... Jag kunde knappt gå på fötterna och ont gjorde det...
Under tiden jag gick hem så hade det fortfarande inte kommit någon buss... :(

Jag prövade ringa läraren när jag kom hem men hon svarade inte så jag mailade henne istället.. Jag mailade även över dom uppgifterna jag skulle haft klart tills idag.
Hoppas hon inte blir allt för tokig på mig nu.. =/
Det är en timme sen jag kom hem nu och mina fötter sticker och små svider fortfarande.. Fötterna/tårna har inte blivit varma ännu..

Jag har sånt dåligt samvete nu så jag vet inte vad jag ska göra så jag ska snart gå och hämta lillkillen och sen gå hem till Kimpa på en kaffe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar