Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

Mollipect

Har redan märkt att det var en bra skillnad på mollipecten och bricanylen..
Leo fick mollipect vid 3 tiden och sens dess har han inte rosslat en enda gång. *peppar peppar*
Jag känner redan att Leo kommer sova mycket bättre och hårdare än vad han gjort tidigare..



Jag ska plocka fram kläder, skolböcker osv inför dagen i morgon..
Mina ögon börjar redan strejka så om en stund så är det dags att krypa ner under täcket..
Är sugen på en kopp kaffe till men jag vet till 100 % att jag inte kommer dricka upp det så det är ingen mening att ens göra något...

3 kommentarer:

  1. bricanylen är totalt värdelöst har fått den till båda mina barn men den hjälper inget alls. bra att han fick mollipecten istället! den är mycket bättre

    SvaraRadera
  2. läkaren sa till mig att brecanylen hjälper inte då den e till för de som ha allergi.. hade den oxå nämligen senfick jag mollipect o den hjälpte..

    SvaraRadera
  3. Pzykoangel: Märkte också det..:S Mollipecten hjälpte direkt och Leo har inte rosslat mer efter det..

    Therese: Det sa läkaren till mig i undersökningsrummet också men andå stod han och tjabbade med mig om att jag skulle fortsätta ge Leo bricanylen... Är glad att jag fick läkaren till skriva ut något annat till Leo.. :D

    SvaraRadera