Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Onödig

Vad vill du ha just nu?Nybakta kanelbullar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj, det får man nog tänka på

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ja, det kan man väl säga.

Har du varit i ett slagsmål någon gång?
Ja

Tar du någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig gjort, när jag va gravid så fick jag tabletter utskriva för mina sömnproblem men åt dom aldrig.

Har du gjort bort dig rejält?
Ohja..

Har du några dåliga egenskaper?
ALLA har det..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, faktiskt inte!

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än.

Använder du huvtröjor?
Ja, det är det mysigaste som finns.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det tror jag inte

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut! Folket är fega.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Yes, och det gör jag fortfarande! =)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Är blyg ändå.

Vad har du mest av, tjejkompisar eller killkompisar?
Ligger nog rätt lika mellan båda

Vilket av könen umgås du helst med?
Tjejer!

Har du blivit kär/tillsammans med din bästa tjej/killkompis?
Haha ja, men inget jag tänker berätta om!

Har du gråtit offentligt?
Ja, det är starkt att gråta.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Beror på vad det handlar om!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Inga mer piercingar men någon mer tatuering kanske..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Betalar helst för mig själv.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja det skulle jag kunna göra men är inte den personen som direkt dejtar.

Gillar du att flyga flygplan?
Gillar gör jag men klarar inte av det med mina öron!

När sov du senast på golvet?
Sover en normal människa på golvet, om det finns en säng/soffa att sova i?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Olika från dag till dag!

Äter du frukost dagligen?
Nej, äter typ aldrig frukost

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det varierar jättemycket! Just nu är dom lagom fullbokade iochmed att jag ska flytta. Massa planering! =)

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Ja om man satt och pratade med tjejkompisarna om vad som hade hänt på helgen på lektionerna i högstadiet.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Då blir jag 25 år, den 19 Juni..

Tror du på liv på andra planeter?
Haha neeej.

Vad var det sista du åt?
En dumle godis

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer nog lika bra överens med båda könen.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Oj.. det vet jag faktiskt inte..!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Att det löser sig!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Är höjdrädd så nej..

Tycker du om att krama folk?Sonen, vännerna och pojkvännen men inte folk jag inte känner.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
VERKLIGEN!

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Läser inga böcker om jag inte måste men ingen bok som fått mig att gråta.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej det får jag inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar