Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

Första advent

Här var det ett tag sen man bloggade.. :/ Jag som skulle bli bättre men jag har haft fullt upp med saker och ting hela tiden så jag har inte haft tiden till o räcka..
Idag är det första advent. :) Tiden går så sjukt snabbt så man hinner inte med..
Denna veckan har mer eller mindre bara bestått av bak med mamma.. Lussekatter, bullar, mandelmusslor, knäck, rispuffar, mjuk peppakaka. Vi hade peppakaksbak här hemma med. Leo bakade för fullt.. :)
Jag har julpyntat också. Här hemma blev det inte mer än julstjänor och adventstakar som åkte upp. Tycker inte det är någon större mening och pynta så mycket om jag nu får flytta till trean i december. Blir bara mer jobb dessutom..


Jag igår var jag lite barnledig, Leo hemma hos sin pappa med farfar, farmor och gammelfarmor och spenderade ett par timmar med dom.. :) Vad gjorde en annan? Jo jag satt i soffan med mina pyjamasbyxor, tittade på tv och var helt slut i kroppen..
För er som inte vet så har Leo börjat träffa/ha ett umgänge med sin pappa och det går jätte bra.. :)










21 kommentarer:

  1. Okk... Vaddå stakars unge? Hur kan du veta vad han går igenom?

    SvaraRadera
  2. Har ju hört vad hans pappa håller på med... inget som barn ska behöva vara med om :(

    SvaraRadera
  3. Ursäkta? Vem är du som är anonym och inte vågar visa dig? och vad vet du vad som hänt/händer? Tror du verkligen jag hade tillåtit min son träffa sin pappa om han hade gjort något?

    SvaraRadera
  4. Tydligen? Tydligen så har du inte en aning.. vad vet du för vad det finns för bevis?

    SvaraRadera
  5. Skriv ut ditt namn istället för att vara anonym..

    SvaraRadera
  6. Äh orkar inte bli påhoppad, förstår inte hur vissa mammor tänker bara.. hoppas att allt är värt det sen, för att det ska se så bra ut utåt. Och förstår inte varför jag ska säga vem jag är, för du känner inte mig. Och ta bort funktionen om du inte tål anonyma kommentarer.

    SvaraRadera
  7. Anonym ; Hur fan orkar du vara så jävla patetisk? Du sitter och skriver massa skit som du inte har en aning om! Och som du dessutom inte har något med att göra!
    Och hur kan du bara vara så jävla feg? Skriv ut ditt namn istället och våga stå för det du skriver. Att du inte vågar visa vem du är visar bara på hur FEL du har!
    Hanna skulle ALDRIG släppa iväg Leo till någon om det inte vore 100% säkert.
    Och Leos pappa gör ALLT för sitt barn.
    Stå upp för vad fan du tycker. Patetiska, jävla lilla människa!
    (Leos faster, Hannas vän. För JAG vågar iaf stå för vem jag är och vad jag tycker)

    SvaraRadera
  8. Tydligen lär du åtminstonde vara härifrån om du påstår att du hört vad han gjort.. Varför vågar du inte skriva ditt namn? Feg? Spelar väl ingen roll om jag inte känner dig, man kan väl skriva namnet ändå?

    SvaraRadera
  9. Skönt att det funkar för er :)

    SvaraRadera
  10. Klart jag är här i från. (karlshamn) och att ni skriver som ni gör, visar bara att jag tydligen vet mer än ni. Men det är vell socialen man får prata med..

    SvaraRadera
  11. Vågar inte skriva mitt namn nej, för jag vet vad han kan göra om någon pratar illa om han

    SvaraRadera
  12. Haha! Du tror du känner min bror mer än mig? Gå och gräv ner dig för fan!
    Om du nu är så jävla rädd och inte vågar skriva ut ditt namn, varför kommentera överhuvud taget? Vet du inte hur jävla lätt det är att ta reda på vem som skriver vilken kommentar?
    Tänk på sånt innan du kommenterar massa skit och inte vågar stå för vem du är för att du är en jävla fegis.

    SvaraRadera
  13. så du påstår att du vet hela sanningen om du bara hört vad som hänt? Han har bevis och jag har fått se bevis så vad är det som är problemet? Tror du på fullaste jävla allvar att jag tänker tillåta att han träffar sin son om han skulle göra något som inte är acceptabelt? Så länge jag har bevis så är det inget hinder... Då är du ta mig fan otroligt jävla feg!! Bakom en dataskärm/mobil kan du sitta och vara så jävla patetisk men stå för vem du är det kan du inte... Lägg ner och kommentera.. Behåll ditt skit för dig själv..

    SvaraRadera
  14. Hanna, la inte du upp en resesäng på någon loppis sida? Har du kvar den? Kunde inte skicka mail till dig på fb..

    SvaraRadera
  15. My: jo det gjorde jag men den är tyvärr såld.. Men jag har ändrat så vem som helst kan Pma mig på fb.. Konstigt :/

    SvaraRadera
  16. Sitter på mobilen så det kanske bara krånglar härifrån :) men okej, tack ändå!

    SvaraRadera
  17. Aha kan vara så... :) hittade du någon barnsadel?

    SvaraRadera
  18. Ja, emmie ska få det i julklapp :)

    SvaraRadera
  19. My: okej, annars hade jag haft en..:) Leo har en egen cykel som jag håller på lära han att trampa på..

    SvaraRadera