Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

Pizza

Jag, hjärtat och hans bror har nyss krängt pizza från walhalla i Mörrum.. :)
Leo kom sent i säng idag men han sov lite längre i eftermiddags...

I morgon är hjärtat ledig från jobbet så vi ska köra hem till mig och packa ner lite saker och ta hit.. :) Är nog rätt bra att man börjar redan nu.. Det är mycket saker som ska gå´s igenom också..
På kvällen ska vi hem till hans pappa och äta middag.. :)

Ska snart ta och mysa ner mig jämte hjärtat i soffan...

6 kommentarer:

  1. Ja det måste vi fanken göra :) Hade varit skitkul! Dock kan theia inte vara lös eftersom hon inte är 100 på inkallning, men hon kan ha lina på sig :)

    SvaraRadera
  2. Okej, Daniel har en tomt som dom kan springa på... :) Det är staket o så...

    SvaraRadera
  3. Aha, perfekt. Men jag tar med mig linan för säkerhets skull :) Bättre att vara väl förberedd ;)
    Jadu, vilken dag kommer vi? Jag vet inte, någon dag innan jul i alla fall. Någon dag i helgen när det inte snöar så förbannat? :)Lördag eller Söndag kanske?

    SvaraRadera
  4. Jaja visst kan du ta med dig den.. :) Jaa lördag hade vi kunnat ta.. :) Daniel ville va hemma för du har en amstaff valp.. :) Han ville så gärna vara med...
    Annars kanske vi kan köra in till er om du inte vill ut o köra menar jag.. :)

    SvaraRadera
  5. Absolut :)
    Ja men det är ingen fara att ut och köra, det är bara kul :P Och Theia är så duktig i bilen :) Sen här inne finns typ ingen gräsplan eller så heller som är någorlunda inhängnad. Vi har ju vår på baksidan men det är rätt litet så.. =/ Men som sagt, det är inga problem att ut och köra och sen börjar Viktor jobba imorgon och ska jobba 5 nätter. Så jag tror det blir bästast om jag kommer :)

    SvaraRadera
  6. Härligt! Vi hörs av under morgondagen då :)

    SvaraRadera