Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Självklart!

Självklart åkte hjärtat på ett eftermiddagspass idag så det blev inte stan för våran del idag :(
Men hjärtat skulle åka inom Jem och Fix för att köpa flyttkartonger innan han började jobba. Han ska även köpa svarta sopsäckar.. :)

Hjärtat ska ta ledigt från jobbet resten av veckan för i morgon har han ordnat så vi har ett släp så vi kan börja flytta ner alla mina saker från lägenheten. :)
Hur mkt som helst som ska ordnas och jag har inte packat en grej där hemma...
Man känner av paniken som börjar komma med att det ska packas, packas upp, grejer som ska till återvinningen, möbler som ska lånas ut.. Och helst av allt vill jag att allt är uppackat innan nyårsafton.. Vill inte ha en massa kartonger och saker som står huller om buller då...

Jag och hjärtat ska ta och åka till Kristianstad en dag.. Åka till babyproffsen för att köpa barngrindar och istället för att köra vägen till IKEA i Älmhult så kör vi ner till Malmö och tar IKEA där.. :)

Från och med i morgon så blir jag sambo och bor i ett hus..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar