Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Skolan

Duschen är avklarad. Idag tog inte varmvattnet slut för mig iaf. :)
I förrgår kväll kopplade hjärtat in varmvattenberedaren så jag kunde duscha igår morse och jag är en sån som gärna står och drar mig i duschen men gjorde inte det igår utan duschade på rätt snabbt men sen när jag ska börja skölja ur balsamet så kände jag hur kallvattnet började komma..
Fick mer och mer bråttom, men hann inte rikigt skölja ur allt balsam innan det var iskallt och då stängde jag av duschen så jag hade lite balsam kvar i huvudet.. Inte många liter varmvatten i vattenberedaren. Hjärtat sa att om jag hade stängt av vattnet och väntat en liten stund så hade varmvattnet fyllts på igen men där ville inte jag stå och frysa..
Om en timme ska jag gå till bussen.. Undra hur många minuter bussen är sen idag..

Hoppas inte jag behöver sitta i skolan till fyra idag.. Isf kommer det bli segt.. Iofs så handlar det om 2 timmar men ändå.. Blir mörkt snabbt och Leo ska hämtas, middagen ska lagas osv... Middagen ska helst vara klar senast fem. Annars blir det försent med Leo´s kvälls gröt..
Måste handla den där saken till middagen idag med..
I-landsproblem allan!!

Ska ta och packa ner skolböckerna och dricka upp mitt kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar