Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Hemstudie

Igår så skickade dagis ett sms till mig och frågade vilken tid Leo skulle komma som idag så det fanns en personal på dagiset. Jag skrev tillbaka att Leo kommer till frukosten och att han skulle vara på dagis hela dagen..
Sen igår kväll så fick jag mail om att min lärare är ledig från och med idag till den 28 dec. Så då fick jag lite panik.. Leo behöver inte gå till dagis om jag ändå ska vara hemma..
Leo skulle vara ensam på sin avdelning, var inga andra barn som skulle dit...
Jag letade förtvivlat efter hem nr till personalen för att ringa och säga att den som ska jobba inte behöver åka dit.. Hade bara varit onödigt om personalen hade åkt till dagis och sen hade jag ringt och sagt att Leo inte skulle komma..
Skickade sms till Emma och frågade om hon visste vad 2 av personalen hette i efternamn och det visste hon så eniro blev min bästa vän. :) Hittade ena personalen och ringde till henne och förklarade läget så hon skulle kolla upp vem som skulle jobba...

Jag sitter och inväntar mail från min lärare med uppgifter jag ska göra...
Hjärtat är på jobbet och jag är hemma och håller ställningen med eldningen..
Var -20 grader i morse.. Är rätt glad att jag inte skulle utanför ytterdörren... Tycker synd om hjärtat dock som är ute och jobbar.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar