Summa sidvisningar

fredag 3 december 2010

Dagen

Vägen in till stan var glashal.
När hjärtat ska stanna vid korsningen vid väg 29 så glider vi ut en bit på vägen och tur var att jag inte tittade ut genom rutan mot vänster. Hjärtat backar tillbaka rätt snabbt och när jag tittar så passerar precis en lastbil.. Puuuh. Tycker inte folk respekterar att det är halt ute, folk inte har vett till att vänta vid korsningar utan tror att dom hinner och svänger rätt ut... Som en bil gjorde när vi kommit halvägs till stan.
Aja iaf, frisörerna som jobbade på det stället Leo klippte sig på var så imponerade att Leo satt så stilla i stolen.. Men Leo var trött när vi kom dit så det var nog därför och mer avkopplande blev det nog när Leo´s frisör satte kamen i håret på han.. :) Hade Leo varit pigg så tror jag inte att han hade suttit så still...
Bokade en ny tid till Leo i slutet av januari.. :)



Efter klippningen så åkte vi hem till hjärtat och sov där.... :) När Leo hade somnat så hade vi mys framför tv:n och brasan, blev en varmdusch tillsammans innan läggdags.. :D
Igår så hade vi fullt upp hela dagen.. :)
Jag dammsugade hela huset, bäddade rent i sängen, skottade snö.. :)
Vi åkte hem till mig och hämtade Leo´s overall och pulkan så vi kunde gå ut på promenad. Hjärtat släppte bara av mig och Leo hemma hos sig igen och sen körde han iväg. När han kom hem igen så hade han blommor med sig till mig. 10 st långa röda rosor från Britts blommor.. :) Blev jätte glad.. Han är så fin min älskling.



Hjärtat gick ut för att skotta resten av all snö och sen gick vi på en promenad, Ozzy drog Leo med pulkan.:)
Lite senare på eftermiddagen så kom Spirre på besök.. :) Var så sjukt länge sen man träffade honom.. :)
När Spirre hade kört så packade jag ihop alla saker och sen åkte vi hem till mig och sov..

Idag är det fredag och det snöar fortfarande.. OCH JAG VILL INTE HA MER SNÖ!! Vi har mer än tillräckligt nu tycker jag..

Nu ska jag ha mig en kopp kaffe till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar