Summa sidvisningar

lördag 25 december 2010

Elda, besök och älskling på väg hem

Pappa körde ner mig och Leo till hjärtat i förmiddags och sens dess har jag hållt på elda för att det ska bli varmt och gott här tills älsklingen kommer hem.... Var bara 6 grader varmt här när vi kom hem.. Inte så mkt att hurra för..
Har burit ved, plockat och dammsugat. Leo´s farmor och faster varit här på besök och lämnat julklappar till Leo... Massa bus, fika och prat har det varit.. :D Leo köpte 2 paradisaskar idag som han gav till farmor och faster sin...
Nu är det över 20 grader varmt i hela huset och min älsklingen är på väg hem...:) *Överlycklig* Ikväll när Leo somnat så ska jag lägga mig i hans famn och mysa.. :)
Han har varit i Malmö och firat jul och jag o Leo har varit på hemmaplan...

Ska skriva om julafton i ett annat inlägg för nu hinner jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar