Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Flytt

Flytten igår gick sådär!
Vi hann inte mer än köra ett lass med saker ner till hjärtat innan det blev 2 lass som skulle till tippen + ett lass som skulle till min bror..
Var saker hos mig, hjärtat och mamma som skulle slängas. Klockan tickade på rätt bra..
När vi kommer upp till mig en sista gång så ser jag att det är någon som håller på flyttar in i trean jag sagt upp.. Blev helt chockad, ingen som sagt något till mig eller något om det. Men glad vart jag eftersom jag slipper 3 månaders uppsägning på lägenheten..

Hjärtat körde Leo till dagis i morse och sen började vi plocka här hemma. Jag tog en paus för att ringa till kabo och verkligen kolla så att det var som jag såg igår och det var det.. Tur att jag inte hade hunnit betala in hyran ännu. :) Blev perfekt tajming med att flytta osv.. :)
Vid 11 tiden ringde dagis och sa att Leo hade 38 graders feber så vi körde och hämtade honom..
Åkte inom affären och handlade lite innan vi åkte vidare hem för att äta fralle frukost. Efter frukosten så fick hjärtat skruva ner spjälsängen till Leo som vi har haft här för det var en från Bräke-Hoby som ringde och ville köpa den så jag sitter och väntar på att dom ska höra av sig igen!
Och då kom problemet!
Vart ska Leo sova inatt? Hjärtat tyckte han kunde sova jämte oss men då hade det blivit kaos ikväll när Leo ska sova..
Leo´s spjälsäng som jag har hemma kommer inte ner hit förens i morgon..
Kom på att mamma har ju resesängen så hjärtat körde upp till mamma och hämtade/lämnade den innan han skulle köra till jobbet...
Han kunde inte vara ledig resten av veckan.. Det var panik så hjärtat fick hoppa in..
Men i morgon och på fredag ska hjärtat vara ledig.. :)

Leo kan nog gå till dagis i morgon, han är inte ett dugg hängig eller dålig. Leo är full energi och han leker..
Det var nog bara som Leo var trött för han var pigg i natt och höll både mig och hjärtat vaken och det sa hjärtat till dagis personalen när vi hämtade honom. Var som hjärtat sa att dom verkar inte vilja ha Leo där.


Om inte klockan är allt för mycket efter att dom har hämtat sängen så ska jag, Leo och Ozzy promenera hem till Kimpa och Kevin en stund på fika..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar