Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Ved

När jag kom hem till hjärtat efter skolan så hade bröderna Lundahl precis kommit hem efter att dom hämtat ved..
Dom tömde lasset och körde en vända till..
Jag sitter och väntar på att dom ska komma hem igen så jag kan gå och hämta Leo eller om vi ska köra och hämta honom.
Hjärtat ska köra in en vända till stan också.. Frågan är om man ska handla middagsmat här i Svängsta eller om man ska åka med hjärtat in till stan och handla det där..
Leo måste ha sin åksjuketablett isf och den verkar inte på direkten heller.. Hm, får se hur vi ska göra... Hjärtats bror kanske vill vara hemma med Leo så länge? Ska fråga han iaf..
Han trodde jag hade Leo med mig hem när jag kom från skolan.. Han blev lite besviken på att Leo inte var här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar