Summa sidvisningar

söndag 24 oktober 2010

Söndagskväll!

I eftermiddags så gick jag och Leo ner till affären för att handla lite och precis när jag kommer ner till affären så ringer syrran och frågar vart jag är.. Syrran och mamma var utanför mitt hemma så jag skyndade mig genom affären och hem igen.. När jag kommit halvvägs så kom jag på att jag glömde köpa de jag skulle köpa.. Kaffebönor och smör.. Suck.. Aja är en dag i morgon med att handla.. :)
Mamma o syrran stannade på en fika innan dom gick hem. Medans dom var här så sprang jag ner till källaren med Leo´s kläder som är för små... Ställde dom precis innanför förrådsdörren eftersom jag får panik varje gång jag ska gå igenom första dörren.... Ryser så fort jag närmar mig den dörren.. Tycker inte om det alls...
Idag blev det pizza för min och Leo´s del.. Var sent ute idag med att komma på något att laga så då fick det bli pizza och det var inte gott...
Har nog tröttnat på pizza tror jag....
Jag och Leo gick ner till Mikaela på en kopp kaffe.. Tog med mig hennes påse som har stått i min hall i ett x antal veckor...
Nu är man precis hemkommen och när jag var i trappen så ringde Kimpa och frågade om vi ska titta på ensam mamma söker..
Har gjort gröt till Leo som står på avsvalning, bytt till pyjamas och en torr blöja sen är han redo för sängen efter gröten... Ladda kaffebryggaren med till Kimpa kommer.. Blir till att balja kaffe när hon kommer...
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar