Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Fredags kväll

Efter middagen var både jag och Leo så trötta så vi somnade och sov i en timme.. Behövligt var det. Leo var mindre glad när han vaknade, han var fortfarande jätte trött så jag stoppade ner han i barnvagnen och promenerade ner till affären...
På vägen dit så träffade jag Ida. En gammal klasskompis.. Inte pratat med henne på hur länge som helst. Nästa vecka ska vi ut och gå någon dag....
När jag och Leo gick hem så tog vi den längre vägen hem så han fick se lite bilar osv.. :)
Det gjorde han på bättre humör.. :)
När vi var hemma igen så fick Leo en mannafrutti och sen bäddade jag rent i min och Leo´s säng.. :) Ett varv med bettan (dammsugaren) blev det också. :) Lite gröt slank också ner i Leo´s mage innan det var dags för sängen för hans del så nu ligger han i sin säng... Jag ska sätta mig och kolla på idol.. Har missat typ 20 minuter. Sitter och inväntar mitt sällskap också.. ;)

Jag sökte en trea igår och idag ringde han från kabo mig och sa att jag får den om jag vill ha den.. Har tittat på den innan men ska ta en titt igen.. :)
Så början på nästa vecka ska jag ha bestämt mig om jag ska ha den eller inte.
Blir inflyttning första januari isf.. :)

2 kommentarer:

  1. fan vad kul :) vart ligger denna trea?

    SvaraRadera
  2. Det är den trean här på min gata som jag var och tittade på för ett par månader sen...

    SvaraRadera