Summa sidvisningar

lördag 23 oktober 2010

Mer bilder från kryssningen













































































Bilder säger mer än tusen ord!


God middag!
I natt sov jag som en stock... Äntligen fick man sova i sin säng och det var skönt!
Min landsjuka är borta..Jippi.. Jag gungar inte längre.
Leo har slarvat bort sin vattenflaska.. Så typiskt Leo.. När Leo vaknade i morse så tog jag ner han från sin säng och gav han vattenflaskan. Jag la mig i sängen igen och tittade i taket och under dom 5 minuterna så var vattenflaskan borta!
Hittar den ingenstans, letat överallt.. Tror han svalde den eftersom den är borta och han var ute i hallen och sovrummet...
Men men... Hittar den tids nog..
Kimpa kom med frallor så vi käkade frallefrukost.. Vi la in Kim´s bilder från kryssningen på min data så det är dom som kommit upp nu.. :)
Kimpa lånade hem min kamera för att lägga in mina bilder på sin data... :)
Vad sker annars? Syrran kanske kommer en sväng sen och det är väl allt.. :)
Ska ta och plocka i ordning här lite nu och sen ta en kopp kaffe och en cigg på balkongen... :)
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar