Summa sidvisningar

lördag 30 oktober 2010

Färgning

Kimpa kom hit en snabb sväng innan och hjälpte mig färga håret så nu har man blivit chokladbrun i huvudet igen.. :)
Tänkte jag skulle gått till frisören och ljusat upp håret men det får vänta till våren när det börjar bli varmt o solen börjat titta fram....
När Kimpa var här så visade jag hur jackan satt på Leo och hon tyckte den satt bra och hon testade även en tjockare tröja under jackan vilket passade alldeles utmärkt så Leo´s skinnjacka ska jag behålla.. Den jackan jag vill ha har jag beställt iaf.. :)

Leo har sina dagar med sitt humör, det ska gudarna veta...
Trött kan man bli...
När han åt lunchen så slängde han som vanligt ner tallriken i golvet så det låg mat totalt överallt.. Jag ställde mig och torkade bordet och satte mig ner för ta upp maten från golvet och då får jag en vattenflaska i huvudet av Leo.... Extremt snäll son man har..
När jag var klar med bordet och golvet och stod o sköljde ur disktrasan så tar han underläggen på bordet o sular ner dom i golvet... Denna pojk säger jag bara... Men barn är barn....

Nej, om man ska ta och klä på sig lite kläder... Sitter fortfarande i mys morgon kläderna och Leo har fortfarande pyjamas på sig.. Ingen stress här inte.. :)
Ska ta och göra mig i ordning när jag ändå är i farten... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar