Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Fredag

Äntligen är det fredag och lite helg på det hela... Nu kan man varva ner.. :)

I morse försov både jag och Leo oss..
Jag skulle gått upp 05.15 men icke.. Vaknade 06.45 och fick panik, flög upp, in i duschen, gjorde mig i ordning, ringde dagis, klädde på Leo och sen gick vi till dagis.. Leo skulle varit på dagis 07.15 men kom dit vid 8 tiden. Leo fick frukost på dagis även om vi var lite sena, dom hade precis kört ut frukostvagnen när vi kom. Jag skulle varit i skolan klockan 8 men ringde till läraren i ren panik o sa att jag kommer vid 9...
Sagt och gjort... Möte först och sen lektion..
Trodde vi skulle sluta vid 2 tiden idag men blev helt chockad när vi slutade 11.15... :) Så det kommer bli soft på fredagar.. :)
På måndag kommer jag sluta vid 10 på förmiddagen för resten av dagen är det självstudier.. :) Kommer bli en helt omställning att gå upp tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar