Summa sidvisningar

lördag 23 oktober 2010

Kvällen!

Ugnsbakad falukorv med potatismos var efterlängtat från min sida... Fy sören vad gott det var.. :)
Leo tyckte med om det, han åt med händerna och hela ansiktet.. Var lite tveksam till om han skulle äta det för han åt inte det sist... Men en hel tallrik slukade han i sig.. :)
Finns mat kvar som han kan ha till lunch i morgon.. :)
Leo är lagd för natten nu.. Han sov inte innan så nu var Leo duktigt trött..
Leo ringde och pratade med mormor innan och han tryckte på mitt upplåsningsmönster på telefonen så många gånger så jag behövde logga in på google för att kunna återställa det och innan jag kom på vad jag hade för användarnamn och lösenord så fick jag panik och tänkte nu är det kört men kom på det tillslut..
Sitter och väntar på att mamma o pappa ska komma och lämna en mjölk till mig.. Kom på att jag ville ha gotte med så jag skickade ett sms till mamma så jag hoppas hon hann se det innan dom åkte till affären...
Jag ska ta och plocka i ordning Leo´s leksaker så dom är där dom ska vara sen blir se om det är något vettigt på tv:n ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar