Summa sidvisningar

tisdag 26 oktober 2010

Möte och möte

I morse var Leo på dagis innan 9 för jag skulle på möte i skolan.
Kim skulle köra in till Öf (öppna förskolan) så jag åkte med henne o Kevin in till stan...
Jag gick från stan till skolan... Var kallt men ändå skönt väder ute..
Var planerat att jag och Kimpa skulle gå på stan efter mötet men sen undrade mamma om jag kunde passa Flynn för mamma och min bror skulle köra till biltema...
Så efter mötet så gick jag direkt hem till min bror och slängde upp han ur sängen...
Innan vi körde hemåt så körde vi inom team sportia.. Jag skulle köpa en present till pappa..
Híttade inte det jag skulle så jag var på väg att gå ut ur butiken när min bror sa att jag skulle fråga personalen om dom hade den ute på lagret..
Sagt och gjort så gjorde jag det och dom hade den ute på lagret för det inte fanns plats i butiken.. :)
Min bror släppte av mig på dagis, var där en timme innan Leo skulle hämtas..
Han sov så gott i vagnen när jag kom, han sov hela vägen hem...
När jag var på väg hem så kom min bror och lämnade Flynn och eftersom jag stod mitt i en backe så bromsade jag barnvagnen med fotbromsen och när jag är på väg att ta ut Flynn så hör jag min bror skrika och tittar bort mot barnvagnen och då är den i rullning.. Bror han stoppa den innan den kom ut på vägen. Tur att det inte kom någon bil för då hade Leo varit påkörd. Bromsen är inte att lita på... Måste lämna in barnvagnen.. =/
Leo vaknade iaf när vi var i trappen. Blev mellanmål och blöjbyte när vi kom upp till lägenheten.
Halv 5 är det dags att laga lite middag och sen klockan 6 ska jag vara på föräldrarmöte på dagis.. 1 ½ timme tar det.. Brukar föräldrarmöten vara så långa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar