Summa sidvisningar

lördag 30 oktober 2010

Lördag

Jag var inte pigg när Leo ville upp halv 7 i morse...
Leo var fortfarande dunder trött, förstår inte varför han inte sover vidare. Han var uppe längre igår kväll men spelar ingen roll när han går och lägger sig för han vaknar ändå samma tid som han brukar..
Han var skrikig och gnälling när vi gick upp så han fick bara en torr blöja och gröt sen fick han lägga sig igen och nu har han sovit över 2 timmar. Tänk om han någon gång kunde sova så länge direkt på morgonen istället för att vakna och äta o sen sova igen...
Jag funderar på om jag ska passa på att hoppa in i duschen nu medans han ändå sover... Annars är han o drar i duschdraperiet och klättrar på toastolen och hänger sig över till handfatet...
Leo´s skinnjacka kom och mina leggings kom igår men den ska skickas tillbaka tror jag, beställde storlek 92 i jackan och runt midjan satt den tajt nu och armarna var ap långa... Testade jackan på han utan några kläder för det var i samma veva som jag skulle sätta på han pyjamasen...
Hur sitter den då med en tröja under? Ska testa den idag på han igen bara för att se. Bomullströja kan han säkert ha under men han kan inte ha någon tjock tröja... Men anar att jackan inte kommer sitta så bra..




Ska Leo´s jacka skickas tillbaka så hoppar jag skinnjackan och köper en till våren istället.. Då beställer jag denna jackan till mig...


Duschen nästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar