Summa sidvisningar

tisdag 19 oktober 2010

Måla över fläckarna i taket!

Promenerade ner till affären i regnet och när jag kommit halvvägs så kom jag på att målaren skulle komma klockan 1.
När jag flyttade in i denna lägenheten för 1 ½ år sedan så målade jag, Marie och Jens om hallen och det blev lite fläckar i taket och det var det målaren skulle måla över idag. Tänker man på trollen på möter man dom. ;)
När jag kommer ner till affären så möter målaren där och han frågade mig om jag inte skulle vara hemma idag. Sa att jag bara skulle handla och sen hem igen.
När jag hade hunnit vara hemma i 10 minuter så kom målaren och målade över fläckarna i taket. Han var rätt stolt över hur bra det hade blivit i hallen...Han pratade om att han var rädd konkurrans.. :)

Känner mig rätt stolt.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar