Summa sidvisningar

tisdag 19 oktober 2010

Det enda!

Jag har inte packat något. Har bara tagit fram Leo´s kläder som han ska ha med sig till mormor. Leksakerna osv plockar jag ihop i morgon.
Tyckte inte det var någon mening att packa mina saker när jag ändå ska använda dom i morgon bitti.. Har 2 timmar på mig att packa i morgon bitti så det är lungt..:)
Här har man suttit och tjatat om att packa och vad blev det av de? Haha

Om en stund blir det sängen för min del...
Se om man hinner blogga ett inlägg innan man åker i morgon!

Jag har ett problem!
Jag tänkte jag skulle ta med mig digitalkameran på resan för att jag ska lämna mobilen hemma eftersom det är lätt hänt att man kanske går ut på nätet och då kommer det kosta skjortan..
Men sen kom jag på att jag har dessutom inga batterier hemma till digitalkameran!! SUCK! Varför skulle man komma på detta nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar