Summa sidvisningar

onsdag 27 oktober 2010

Kristianstad + lite mer shopping

Idag har jag, Kim och Kevin varit i Kristianstad i någon timme.. :)
Vi åkte till skopunkten först och där köpte jag 3 par skor.. :) 2 st pumps och ett par stövlar. :)
Körde vidare in till staden och vi gick till ett konditori direkt för Kevin skulle äta.. Jag och Kimpa köpte kaffe och  blåbärspaj, det var den mest smaklösaste pajen jag någonsin ätit.. Sur var den dessutom.. blää
Vi gick vidare och kollade lite i affärer. Eftersom jag köpte en present till pappa igår så var det mammas tur att få något idag så vi gick in på guldfynd och där hittade jag en present till mamma som fick följa med mig hem i en presentask.. :)

När jag kom hem så promenerade jag och Leo upp till mamma.
Leo somnade i barnvagnen på vägen dit och vaknade inte förens 2 timmar senare..
Mamma fick sin present och den blev hon glad för.. Tror jag iaf.. :)


                                                                      Pappas present
                                                                  Blåbärspajen på fiket
                                                                     Kevin på fiket
                                                                       Gullunge
                                                     Mammas present från mig och Leo
                                                                    Vad kan det vara?
                                                                           Påse med skor
                                                           Lite plojbilder på Kimpalainen


                                                 Skorna som fick följa med mig hem idag!
                                             Dessa  är snyggare i verkligheten!
                                                                    Love Love Love
                                    Sånt där spray man sprayar på skorna är alltid bra att ha så de köpte jag med

Presentasken till min älskade mamma innehöll ett par såna här öronhängen.


2 kommentarer: