Summa sidvisningar

söndag 31 oktober 2010

Godmorgon har ni?

Godmorgon!
Har ni ställt tillbaka klockan en timme?

Jag somnade nog runt 2 tiden i natt... Hade svårt att somna så jag låg med laptopen inne i sängen och surfade runt..
När jag och Leo vaknade så var det dags att börja tvätta, brukar aldrig tvätta såhär tidigt... uhhhh...
Snart dags att springa ner till tvättis igen. Leo får snällt följa med under armen.. :)
Skönt att man bara har 6 maskiner och tvätta idag.. När jag och Leo skulle ner till tvättstugan första rundan så mötte jag grannen i trappen.. Fick fråga han vad klockan var för att jag inte visste om klockan på mobilen stämde.. Enligt han var klockan 8 men då stod min klocka på 07.36. Han sa att han visste vad klockan var eftersom han brukade vakna vid denna tiden varje dag.. Så då litar jag på att klockan är runt 8 tiden..:) Förvirrande..
Får se vad denna dagen har att erbjuda sen. Hoppas dagen har mer att erbjuda än igår...

Dags att springa ner till tvättisen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar