Summa sidvisningar

tisdag 26 oktober 2010

Föräldrarmöte!

Föräldrar mötet var riktigt mysigt och trevligt... Var kul och se föräldrarna till barnen som går på Leo´s avdelning. Många man inte hade sett någon gång...
Dom hade släckt ner i lekrummet och bärt in bord och stolar där och tändt ljus...
Serverades fika och kaffe, serverades paj och det var nog den absolut godaste äppelpajen jag har ätit.. :)
Sen lekte vi en lek.
Dagis personalen hade klippt ut bilder på alla barnen och satt upp på väggarna.. På bilderna fanns det mun, händer, fötter, ansikte, ögon, hår och öron. Man skulle lista ut vilka delar som tillhörde sin son. Var inte så enkelt som det låter kan jag säg. :)
Man skulle hitta tre delar på sitt barn.. Jag hade 2 rätt av 3. :) haha
När vi var klara så fick vi klippa ut bilderna, limma dit dom på enfärgat papper, rita, glittra och klistra paljetter :) När det var klart så skulle vi hänga upp dom på väggen. Tur man är konstnärlig.. Eller inte..
Så kass man är på sånt. Ett under att man fick godkänt i bild ens... :)

Mamma passade Leo så länge medans jag var på mötet. Mamma lämnade mig och hämtade mig från dagiset. Tack mamma...
När vi är på g hem och är 3 sekunder hemifrån så spyr han rätt ut och MYCKET.. Suck :( Så om Leo ska ut och åka bil så får det bli en åksjuketablett innan även om det är mindre än 10 mins åk tid..
Detta med att han är åksjuk är lite jobbigt.. :( 

Om typ en timme så kommer Carro hit.. Hon ska hjälpa mig med lite saker så jag ska snart börja förbereda kaffebryggaren.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar