Summa sidvisningar

tisdag 30 november 2010

Sjuk

La mig i soffan igår kväll med morgonrock, morgontofflor och duntäcke för jag frös så mycket...
Vid 12 tiden gick jag och la mig i sängen, natten har varit hemsk. Ena stunden frös jag och andra stunden kokade jag...
Även i sängen hade jag morgonrocken + täcke på mig..
Vet inte om en tand sprack igenom på Leo i natt för ledsen var han... Han låg jämte mig och försökte somna om men det gick inte så bra.
Leo gick ut i vardagsrummet och satte sig och lekte med sin lastbil medans jag låg i sängen vaken. Min kropp var helt slut, var som jag inte kunde röra kroppen. När han kom in igen så la jag Leo i sängen.
I morse fick pappa köra Leo till dagis. Orkar inte gå många meter innan jag måste sätta mig ner, mina ben orkar inte bära kroppen... I morse hade jag 38,6 i temp.. Har nog aldrig känt mig såhär dålig någon gång när jag varit sjuk... Detta är hemskt.. :/

Jag har legat i soffan hela förmiddagen och det känns som huvudet ska sprängas i tiotusen bitar snart...

Vet inte hur jag ska orka ta Leo i eftermiddag när han kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar