Summa sidvisningar

måndag 29 november 2010

Mår skit

Självklart har jag blivit sjuk igen.. :( Varför ska jag och Leo vara sjuka varannan vecka?

Jag har feber, halsen är svullen men gör inte ont (bara obehaglig känsla när man sväljer), förkylning som kommer bryta ut när som helst och sen har jag nog åkt på muskelinflammation från nacken ner till svanken som går vidare ut i höfterna till knäna.. Handleden värker när jag lyfter Leo... :(
Orkar inte bära Leo för det gör ont i handleden.. Jag inte gå så snabbt för det för ont...
Känner att jag kunnat börja gråta när som för det gör så ont, skolan går snart åt helvete för min del också. Missade hela förra veckan pga Leo´s ögoninflammation...

I morgon ska Leo till dagis iaf och när jag kommer hem så ska jag ta och krypa ner i sängen och dra täcket över ansiktet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar