Summa sidvisningar

söndag 28 november 2010

Promenad

I förmiddags så la jag ut en annons på min bokhylla på blocket.. Ska inte ha den kvar, den är alldeles för stor.. Ska ha något mindre och i svartbrunt.. :)



Min andra syrra kom hit en stund idag och vi var ute på en timmes promenad med Mickaela och Disse..
Disse drog Leo i pulkan och Leo hade jätte roligt åt det. :) Det haglade som tusan när vi skulle gå.
Efter promenaden så åkte syrran hem och jag, Ozzy och Leo följde med Mickaela hem på en kopp kaffe.
Mobilen ringde och då var det en som ville köpa min bokhylla så jag gick hem för att skruva isär den...
Så nu sitter jag och inväntar den personen.. :)
Leo sover och Ozzy ligger utslagen i soffan..

Lite bilder från promenaden idag..












Började snöa som tusan när jag, Ozzy och Leo kom hem...


Bokhyllan är isär skruvad..



Nu får det bli en kopp kaffe..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar