Summa sidvisningar

fredag 19 november 2010

Leo är sjuk IGEN!!

Idag blev Leo sjuk igen..
Dagis ringde mig när jag satt och åt frukost i skolan och sa att Leo har 39,4 i temp och ville att jag skulle hämta han.
Jag ringde mamma och frågade om hon kunde åka och hämta Leo men pappa hade bilen med bilbarnstolen så han fick hämta Leo...
Jag åkte hem och hämtade blöjor osv till Leo och sen promenerade jag upp till mamma i regnet.
Mötte en väldigt trött son vid ytterdörren så jag la han ner i sängen och inte ett ljud sa han innan han somnade..
Efter en timmes sömn så vaknade han och ville äta, när Leo skulle svälja så grimaserade han för det gjorde ont, sa det till mamma o pappa och då hade dom på dagis sagt samma sak...
Troligtvis har han fått en halsinfektion..
Eftersom han fortfarande var trött så la jag han i sängen och det tog inte 2 minuter innan han somnade.
När han vaknade så hade ögat börjat vara.. :( Inte det också.. Tog en ny temp på Leo och tempen visade 39,8.. :( Packade ihop Leo´s leksaker och klädde på Leo ytterkläderna för det var dags att gå hem men först gå inom konsum och köpa glass till Leo..
Slängde av Leo alla kläder när vi kom hem och satte på han en t-shirt..

I morgon var det tänkt att vi skulle åkt till Andy´s lekland i Kristianstad men det får bli en annan gång...
Hjärtat åkte på att jobba och Leo är ändå sjuk... Kommer fler tåg som tur väl är..:)

Eftersom hjärtat ska börja jobba tidigt i morgon bitti så kommer jag få sova själv inatt. :( Kommer bli tomt att sova själv inatt när man haft hjärtat brevid sig i 2 nätter... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar