Summa sidvisningar

söndag 14 november 2010

Kroppspuder, Ensam mamma söker

Ska snart ta och ge Leo gröt och sedan är det dags för sängen för hans del.. Dagis o skola som gäller i morgon, Leo var inte på dagis en dag förra veckan eftersom jag var dunder förkyld så fick han vara hemma med mig.. Leo behövde vara hemma dom dagarna för sin virusinfektion i kroppen.. Leo´s näsa har slutat rinna helt nu så peppar peppar att hans infektion är borta nu.. Iofs så kan något nytt komma när han ska till dagis igen.
Och eftersom det är söndag o ensam mamma söker idag så kommer Kimpa vid 7 tiden.. :) Standard. :)
Annars har dagen bestått av massa mys och fars dags middag hemma hos päronen....

Innan vi skulle på middag hemma hos päronen så duschade jag och tyckte att det var väldigt tyst, annars hör man alltid Leo.. När det är tyst så har Leo något lurt för sig så jag snabbade mig med duschen..
När jag drar bort duschdraperiet så får jag syn på detta... Blev smärre chockad... På något sätt hade Leo fått tag på kroppspuder burken och fått bort båda locken så det låg kroppspuder över hela badrummet..
Fick slänga in Leo i duschen o när han var klar med sin dusch så satte jag ner han på golvet och skulle hämta en blöja och då ställer han sig upp och kissar på golvet... GAAAAH kände mig så stressad... Men vi hann trots alla händelser..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar