Summa sidvisningar

söndag 28 november 2010

Första advent

Idag är det första advent.
Vart man än vänder sig så ser man redan julpynt i fönsterna. Många som börjar sätta upp julpynt lite tidigare. Jag är nog snart den enda som inte har satt upp något julpynt.. Men det kommer, måste bara ta mig ner till källaren och hämta julsakerna..
Några julgardiner tänker jag inte sätta upp i år. Tänker inte sätta upp massa julsaker heller. Känns inte som någon mening eftersom jag snart ska flytta..
Jag är inte den personen som tycker om en massa julpynt.. Men lite får man ha för Leo´s skull.. Syrran skulle kommit hit idag så vi skulle firat första advent själva med lite fika och så men sen fick syrran förhinder så det sket sig.

Leo och ozzy ligger och sover.. Ozzy är så go, han ska ligga nerbäddad under antingen täcke eller en filt och nu ligger han i soffan under en filt och när han hör något ljud antingen från trappen, grannarna eller tv:n så skäller han till under filten, man ser bara filten hoppa till.. :) Hjärtat mitt är iväg och jobbar..






När Leo har vaknat så ska vi tre promenera ner till Mickaela och Disse på en kopp kaffe...

Ikväll är det ensam mamma söker och kina mat med hjärtat som gäller.. :)

I fredags när vi var på Maxi så köpte jag en babypulka till Leo, och igår när Leo när jag satte Leo i pulkan så var den för kort, Leo är för lång.. Leo sitter bättre i baby pulkan än vad han gör i en vanlig så han får ha baby pulkan detta året och på baby pulkan så stod det 0-3 år..

Så helgen har bestått av massa mys och pulka åkning.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar