Summa sidvisningar

måndag 8 november 2010

Genom

Är totalt genom förkyld, helt igen täppt
Ringde skolan och sjukanmälde mig i morse.. :( Att detta ALDRIG kan släppa ordentligt.. :(
Natten har varit hemsk, inatt är det jag som legat och hostat och rosslat..
När Leo ska vila förmiddag så ska jag med ta och krypa ner igen... Ska passa på vila varje gång han vilar..
Känner mig smått febrig.. Gaah blir så trött på detta med förkylningen att det inte släpper ifrån mig och Leo..
Suttit i över 2 månader nu.. :/
När vi klev upp och tittade ut så var det frost över allt, såg väldigt kallt ut ute... Ännu mer tecken på att vintern är på väg..





3 kommentarer:

  1. Tänk på herrn som jobbade i detta med både fastfrusna bromsar och kolvar till flaket plus en styv och helt omedgörlig presenning som var stelfrusen :( behövde jag säga att jag fick jobba över också pga allt detta :P mohaha tyck synd om mig !

    SvaraRadera