Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

Förresten!

Ringde kabo idag angående trean och sa att jag skulle ha den så han skulle skicka hem kontraktet till mig.. :)
Nu måste jag bara leta upp mitt uppsägningskontrakt och skicka in det samtidigt som jag skickar in det andra kontraktet...
Känns ändå surt att man ska flytta ifrån lägenheten... Trivs som fisken i denna lägenheten och jag har dom tapeterna och golv jag vill ha.. :(
Frågade han på kabo om det var något i trean som skulle göras vid och det var det inte om det inte anmärks något på besiktningen av trean.. Så man kan ju alltid hoppas att någon tapet eller golv anmärks.. *Håller tummarna*
Kan man riva ner tapeterna och ta med sig dom till trean och limma dit dom på väggen tro? :)

Jag kom på en sak jag ska ha med mig från denna lägenheten till trean.. BADKARET!! Det är ett måste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar