Summa sidvisningar

torsdag 27 januari 2011

Rastlös

Igår kväll fick jag ett ryck och började städa.. Var klar vid halv 12 på kvällen.. Dammade hela övervåningen och undervåningen, dammsugade, bäddade rent i sängen och skurade golven..
Somnade iaf gott.. :)

Idag ville Leo upp innan sju så det var bara kliva upp.
Jag har blivit lite bekväm av mig. Innan skulle jag alltid gå upp 2 timmar innan Leo skulle till dagis men dom senaste veckorna har alarmet ringt vid halv 8 och sen har vi snoozat till klockan 8.. Tiden har räckt gått och väl...
Gjorde Leo i ordning för dagis, startade upp bilen så den skulle bli varm och sen gick jag upp och väckte älsklingen som skulle köra Leo.. Älsklingen kör alltid Leo till dagis när han är ledig.
När vi kom hem så blev det frallefrukost och plugg innan det blev en varm dusch tillsammans.. Morgonrocken åkte på efter duschen, myste ner oss i soffan till en film. Tror den hette "Det finns inga känslor i rymden"
Efter filmen så klädde vi på oss för då var det dags att hämta Leo..
Jag, hjärtat och Ozzy promenerade till dagis, vi skulle gå och mata ankorna nere vid ån efter vi hämtat Leo.. :) Leo tyckte det var roligt..
Ställde mig och lagade middag när vi kom hem, var nere i tvättstugan och hängde upp tvätt och vek den torra tvätten..
Efter middagen så kom mamma, pappa och Adam på en kopp kaffe. När dom åkte så blev det läggdags för Leo och yttligare en runda ner till tvättstugan för att hänga upp och vika tvätt...
Spirre kom för en stund sedan och nu sitter killarna och tittar på film.. Hjärtats bror ska med komma.. Filmkväll allan...
Jag är rastlös men ändå trött. Ska ta och ringa Marie för tjöta lite med henne och ta en cigg..
Ikväll blir det nog sängen tidigt för min del..

I morgon är det möte i skolan som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar