Summa sidvisningar

lördag 8 januari 2011

Hemma

Nu är vi hemma igen och mätta är vi...
Blev kalkon med potatis och grönsaker till middag och äppelpaj med vaniljsås till efterätt.. :D Blev ett glas rödvin till middagen..
Leo åt massor och lekte massor med maten..
Vi tog med oss matstolen till Leo men glömde både haklapp och hans vattenflaska..
Leo´s kläder var inte allt för fina efter maten även om han hade en handduk som haklapp.. Vatten fick han dricka från ett plastglas och det hamnade minst lika mycket vatten på golvet och överallt annanstans.

3 st tassimo kaffe tryckte jag i mig också.. Behöver nog inte äta på en månad nu framöver..
Haft det hur trevligt som helst och mycket skratt har det varit.. På vägen hem så slocknade Leo i bilen. När jag skulle klä av han och byta blöja så låg han helt avslagen och avslappnad.. Men när jag la han i sängen så satte han sig upp och höll i sängen.. Tror inte riktigt han var vaken men han sa ingenting...
Resten av kvällen består av slapp..

I morgon kommer Leo´s faster Gisela och Theia på besök. Theia och Ozzy ska leka.. :)
Hjärtat börjar jobba klockan 6 i morgon bitti och jobbar till 6 på kvällen..

Nu ska jag ta och mysa ner mig jämte hjärtat i soffan...

2 kommentarer: