Summa sidvisningar

lördag 8 januari 2011

En timme

Jag och Ozzy tog en timmes sömn i soffan.
Han kröp ner under min filt och la sitt huvud jämte min hals. Så mysigt
Vaknade av att Leo stod jämte mig och hjärtat satt framför datorn.. Tog oss en bit mat innan hjärtat skulle köra tillbaka traktorn till sin pappa...
När hjärtat kommer hem så blir det duschen som gäller för oss allihopa.. Jag ska duscha först och sedan ska hjärtat och Leo (Leo sitter i sin badbalja) sitta inne i duschen o plaska medans jag börjar göra mig i ordning...
Hade hänt någon olycka på hjärtats jobb idag med. En båt som hade kört rätt över bogseringsbåten och räddningsbåten och kört in i kajen så dom andra båtarna låg i innehamnen och guppade eller vad det var. Vi skulle ta en sväng ut dit och titta innan vi kör till svärmor på middag...

1 kommentar:

  1. ja det är de verkligen :)

    vislanda är ganska litet som sagt, men jag trivs här. utöver skitsnacket då ;) men en dag ska jag här i från.. :P den dagen jag är mogen nog att lämna mamma och pappa ^^

    ja cykla från och till grimslöv har man gjort några gånger :)

    SvaraRadera