Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

Dagen

När hjärtat kom hem med min tassimo så gav jag mig direkt på den och jag hade fått svärmors sista Macchiato som jag gav mig på för att göra..
Misslyckades totalt.. Så där förbrukade jag dom.. Om man registerade sig på deras hemsida så fick man 200 kr rabatt på att handla kaffekapslar på deras hemsida så jag gjorde direkt en beställning på 3 st Macchiato paket, 2 st Marabou paket och ett paket milko choklad till hjärtat... :)

I eftermiddags åkte familjen in till stan, vi åkte först till leksakshuset för att hitta en födelsedagspresent till Kevin.. :) Och vi hittade en kanon bra.. ;)
Åkte vidare till jysk för att köpa en barnfåtölj till Leo men den var slut och skulle inte komma in förens i morgon igen.. :( Lite trist..
Åkte vidare till city gross för att handla och jag satte kurs rätt snabbt mot kaffet för att hitta Macchiato till min tassimo.. :)
Dom hade fem paket Macchiato kvar och jag tog alla.. Köpte 3 st till mig själv och 2 st till svärmor..Hade lite dåligt samvete när hjärtat sa att svärmor hade gett mig sin sista Macchiato. Förhoppningsvis så klarar jag mig på dom jag köpte idag tills min beställning kommer.. :)
Vi åkte inom svärmor en sväng på vägen hem och lämnade kaffet.. :)

När vi kom hem så blev det dags för att laga middag och sedan var det dags för Leo att hoppa ner i sängen..
Har tagit ett varv med bettan (dammsugaren) och plockat i ordning här hemma... :)
Nu kom Spirre på besök så nu ska jag vara lite social..  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar