Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Igår och flyttstädning

Igår eftermiddag så kom Marie och Jens m. familj hit.
Jag och Marie åkte in till City gross och coop forum för att handla lite middag som vi skulle laga..
Vi handlade nog sammanlagt för 600 kr och det var grejer till en middag..
Okej, lite annat hamnade i påsen.. Bara godispåsen gick nog på 200 kr.. :O Men man lever ju bara en gång och vi var många som skulle äta av den också.. :)
Killarna ringde och efterlyste oss, dom tyckte vi hade varit borta länge.. Vi var borta 1 ½ timme eller något.. :)
När vi kom hem igen så blev det matlagning och en cider var för mig och Marie.. :)
Blev Yakatana till middag, den med köttfärs, grillchips osv som jag berättat om tidigare inlägg...
Igår kväll så slappade vi bara. Mätta som vi var..


Nu sitter vi och väntar på att Marie och Jens m. familj ska komma..
Jag och Marie ska flyttstäda lägenheten idag.. Skönt att ha den ur världen sen... :)
Framåt kvällen så ska jag och min lilla familj åka in till hjärtats mamma och Peder på fika...
Imorgon är det måndag och det första jag ska göra är ringa och boka ett förråd och ner dit och skriva på kontraktet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar