Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Full rulle

Igår var det full fart hela dagen..
Vi åkte hem till mamma på förmiddagen och skulle hämta barngrinden, hyllor och byta bil, åkte vidare till staden för att lämna Ozzy medans vi skulle fixa med allt.
Åkte tillbaka och hjärtat släppte av mig vid lägenheten för att slut besiktningen skulle göras. Under tiden så körde hjärtat hem till min mor och lämnade rena kläder till Leo..
Besiktningen av lägenheten gick igenom... :) Kom på igen att jag hade min cykel i skjulet så den tog jag och cyklade hem...
Packade bilen full och åkte ner till mattfabriken där vi ordnade med ett förråd och lassade in saker..4 körningar med kartonger som skulle till förrådet.
Körde hem till mamma för att hämta Leo och då frågade pappa om vi ville ha middag så då stannade vi där en stund extra..
När vi kom hem så kom Christian, Spirre och Robin hit.. Killarna hade film kväll.. Jag roade mig rätt bra med balja kaffe, duscha, prata med Marie i telefonen och kollade nätet.. :)
Kände inte direkt för sitta inne i v-rummet med 4 killar och kolla på en film som inte intresserar mig.. :) Gick in i v-rummet efter filmen men jag tror filmen hade varit bättre än de dom kollade på när jag kom och satte mig.. Dom satt och kollade på hockey..

Denna underbara tisdagsmorgon började med försovning.. Min klocka ringde inte.. :/
Hade halvt panik. Leo skulle äta frukost och kläs för att sedan åka till dagis.. Jag skulle ta bussen till skolan...
När Leo åkt till dagis så ringde jag min lärare som sa att hon skulle ringa upp mig om en stund.. Hjärtat ringde och frågade om han skulle köpa hem frallor på vägen hem.. :)
När läraren ringde upp så sa hon att hon skulle skicka uppgifter till mig som jag ska göra. Så det blev ingen skola idag och jag hade inte behövt stressa som jag gjort...

Men men, nu ska jag duka fram frukost och sedan ska jag ta mig i kragen och sätta mig med skolbäckerna..



Mitt hjärta-Min son-Min familj- Älskar <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar