Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

Godmorgon!

Leo vaknade vid 4 tiden hur pigg som helst, Leo satt i sin säng och pratade med sig själv en stund medans jag hoppades på att han skulle somna om igen. Gick in i Leo´s rum och hämtade Leo när hjärtat klev upp för att åka till jobbet.. Leo sa hej till hjärtat 2 gånger när han gick förbi Leo´s rum.. Jag la Leo i våran säng men där skulle han bara leka.. Hoppades på att han skulle somna om i våran säng med men icke. Jag låg så skönt och hade Ozzy under täcket som låg tätt in till kroppen som värmde mig..
Men Leo hade andra tankar och skulle upp vid fem tiden.. Fick snällt lämna den goa och varma sängen..

Hjärtat hade varit nere i pannan och slängt in ved innan han åkte till jobbet så jag tände en brasa i kaminen innan jag gjorde frukost till Leo..
Hjärtat ska jobba till kl 22 ikväll..
Vad ska jag och Leo hitta på?? Inte den blekaste aning faktiskt, de jag har tänkt mig är att gå hem till moder natur en sväng och fördriva lite tid där.
Svärmor kommer mellan 8-9 tiden och hämtar Ozzy ponken.. Kan inte ha med mig han hem till mamma.. Flynn och Ozzy rök ihop häromdagen när vi var där.... Lite tråkigt att det inte funkar mellan dom, men vi tänker inte ge oss..
Satt på inne på ett forum och frågade runt hur vi skulle göra så vi har fått lite tips så förhoppningsvis så kommer dom kunna bli sams...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar