Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

Hälsa på

Efter att Leo vaknat så packade jag ner han i vagnen och gick hem till Kimpa o Daniel för att hälsa på och så Leo kunde få leka med Kevin.. Satt och fördrev några timmar där och baljade kaffe.
Leo och Kevin är inte snälla emot varandra.. Kevin åkte på ett x antal slag av Leo.. Stackars Kevin, men även Kevin kan och slog tillbaka någon gång..
När Kevin ville krama Leo så puttade Leo bara bort honom.. Men när Leo la sina armar runt Kevin så gjorde Kevin samma sak... Snart fyller Kevin 1 år så den 14 januari blev vi bjudna på kalas..

När det var dags att gå så ringde jag till mamma och pappa och fjäskade lite så jag kunde få stekt ägg.. :) Jag hoppades på att äggen skulle vara klara när vi kom dit och det var dom, frukosten stod framdukad.. :) Var bara sätta sig och äta.. :) Hungrig var jag.. Det är kämpigt att gå i backarna när inte vägarna är plogade.. Leo fick också en ägg macka men ägget plockade han bort och la på bordet så då gav jag han skinka istället men även det hamnade på bordet. Var bara smöret han var ute efter som han slickade i sig och sen var han klar.
Ska banne mig sitta här ett par timmar och fördriva lite tid ett par timmar... Gubben kommer ju inte hem förens sent och då kommer jag redan ligga i sängen och sova.. Blev en tidig morgon så kommer bli en tidig kväll för mig känner jag..
Leo ligger i sin säng och ska sova.. Stackarn har en sån hemsk hosta.. Leo har fått mollipect i 2 dagar men än så länge så har det inte hjälpt något..


Ska med ta och lägga mig en stund..
Sluta ögonen ett par minuter är aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar