Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Vaken

Varför är det bara jag som vaknar tidigt varje morgon? Leo har också börjat ta sovmorgon..
Jag har varit vaken en halvtimme nu, druckit en kopp kaffe och tagit en morgon cigg. Tänkte jag skulle sett ett avsnitt av unga mödrar men det hade inte spelats in igår. Gubben min och sonen vaknar väl vid 9 tiden skulle jag tro.. Igår åkte även hjärtat på ögoninflammation. Han får banne mig allt. :( Det räckte tydligen inte med hjärnhinneinflammationen..

Ska ta och hoppa in i duschen nu så man kan göra sig i ordning.. Vid 11 tiden ska vi vara i Olofström och möta upp familjen Borgkvist för gå ett par rundor på holje marknad. :) Blir fint väder idag också. :)

Får väl se om profeten har rätt om att jorden ska gå under klockan 18 ikväll..

2 kommentarer:

  1. Alltså finns det någon ände på hans otur? =/ Ha det så mysigt på Holje :)

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat fundera på det.. ;/

    SvaraRadera