Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Godmorgon
Den nya ögonsalvan gjorde susen, Leo hade inte något var i sina ögon i morse när vi vaknade. Men jag ska ta och behandla ögonen i någon dag till så det verkligen är borta.
Idag skiner solen ute så idag ska vi gå ut en runda. I helgen är det holje marknad så det blir en tripp dit.. Leo ska få åka karuseller och se om han hittar något som han vill köpa.. Tror det kommer bli ett problem med karusellerna. Känner jag min son rätt så kommer han inte vilja gå ifrån karusellerna utan det kommer bli att han vill åka om, om och om igen..
Leo har fått ett jäkla humör och han har en vilja som heter duga. Vet exakt vart han fått det där humöret ifrån... Han har kommit in i en trots ålder som också heter duga.. Han vet vad han vill!

För 3 veckor sen så var jag och mamma i stan för att handla skor och kläder till Leo.
Leo var så söt när vi var på WalkOn. Jag hittade ett par svarta sandaler med flames på som mamma visade Leo, mamma frågade Leo om han tyckte dom var fina och han sa nej och skakade på huvudet. Jag och mamma tyckte inte heller dom var speciellt snygga men det är Leo som ska använda dom. Jag satte tillbaka sandalerna i hyllan och sen hittade jag ett par andra fina sandaler, gick fram till Leo och frågade om dom var fina och då sa Leo woow och nickade så dom fick det bli. :) När vi kom hem så gick Leo till skopåsen, han tog fram sandalerna och skulle ha dom på sig. :) Han sprang runt som en raket.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar