Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Övningskört

Idag har det varit kanon väder ute och jag har varit ute och övningskört med älskling :)
Körde till Olofström och sa hej till Marie, sen vidare till Sölvesborg, tillbaka till Olofström där vi stannade på 121:ans grill och köpte mat för att köra vidare till Kyrkhult och säga hej till min bror och sen körde jag hem.. :) Blev lite över 10 mils körning idag.. :) Vill ut igen och sätta mig bakom ratten.. Nu kommer inte hjärtat få köra någon bil längre.. :)

Jag och Leo kom nyss hem från mamma och pappa och där bjöds det på fika, rabarberpaj med vaniljsås.. :)  Älsklingen följde inte med hem till mamma för han fick huvudvärk och han skulle gå och sova en stund, istället skulle jag ta med mig en bit hem till han men när jag skulle gå hem så hade mamma gjort 2 pajer så jag fick med mig en hel form rabarberpaj.. :)
Leo stod och tittade på när morbror stod och tvättade bilen. När bror min satte igång högtryckstvätten så sprang Leo iväg.. Leo var rädd för den.. :)

Snart är det dags för Leo att äta lite kvällsmat och sedan är det läggdags för hans del. I morgon är det holje marknad och kalas som gäller för våran del...




Snart är det dags att väcka älsklingen min..
Få se om älskling orkar med att hans bror kommer hit en sväng, för jag har bjudit hit han på rabarberpaj.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar