Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2011

Utgång

Jag har hittat en kanon födelsedagspresent till Leo :) Dyr är den men ska se om det är någon som kanske vill vara med och lägga ihop en slant till den.. :)

Igår åkte familjen till ekohallen, jag körde och jag körde omvägar för att få köra lite extra.. :) Leo hittade en blixten boll, en blixten keps och en blixten pyjamas som han fick med sig hem.. Hjärtat köpte lera till Leo som han kan leka med hemma. Idag när Leo ville leka med leran så kom jag på att vi har inget sånt plastunderlägg så han kunde inte leka med leran. :( Vill inte att det ska bli fläckar på ekbordet.
När vi promenerade till affären innan så kollade jag efter plastunderlägg men det fanns inget i denna skit butiken i Svängsta så får helt enkelt åka in till coop forum någon dag och köpa ett sånt...

Jag sitter och inväntar Marie, hon och jag ska ut och äta gott o dricka idag.. :) Blir liten utgång.. :) Det var länge sen sist och det kan vara lite skönt att få komma hemifrån ett par timmar.. Älsklingen min ska ha filmkväll här hemma med grabbarna samtidigt som han har Leo.. :)

Idag har Leo börjat säga neeeeejeeee till allt. Spelar ingen roll vad man frågar Leo för något, samma svar kommer ur hans mun.. neeejeeee

Igår kom även tv:n upp i Leo´s rum så nu kan han sitta där och glo på samma film om och om igen utan att han blockerar tv:n om det är något vi vill se.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar