Summa sidvisningar

söndag 29 maj 2011

Peter Jihde och Morsdag

Jag och Marie hade jätte trevligt ute igår.. :)
Drack lite här hemma först innan vi åkte in till stan. Vi åt en bit mat på Harrys, lyxade till det med oxfilé provencal. det var himmelskt gott. Det var över mina förväntningar.. :) Råstekt potatis med rödvinssås och oxfilé och en drink på det. :) Det enda negativa var att det var fotbollskväll på Harrys och hur mycket folk som helst så vi fick sitta och lyssna på det medans vi åt mat.
När sliver öppnade så gick vi en våning upp och tog oss en drink där och satte oss i sofforna. Var ändå rätt mycket folk vid öppningdags. Brukar inte trilla in folk förens vid 11 halv 12 tiden annars.
När jag står i baren och ska beställa så ser jag Peter Jihde stå tvärs över på andra sidan.. Vad gör han här tänkte jag? Men fick veta att dom var här och spelade in någon pjäs eller var det nu var.. Fick även höra att ena killen från ica reklamen också var inne på sliver men vet inte vilken av dom det var. Det var någon som berättade att han hade haft silvrigt hår och glasögon i ica reklamen men hängde inte alls med på vem det kunde vara.. Jag gissade på Ulf, Stig eller Jerry men hade inte rätt...
Men men.. :) Kul hade vi och detta måste göras om snarast.. :)

Idag är det mors dag. :) Av Leo fick jag en blomma med en kruka som var formad till ett hjärta.. :) Daniel köpte det till Leo som Leo gav mig.. :)
Jag och Leo var hemma hos mamma en runda innan och lämnade hennes mors dag present..

Jag sitter och väntar på att älskling, brorsan och syrran ska komma hem med Kina mat.. Älsklingen följde med brorsan till Jönköping en sväng idag så det är först nu dom kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar