Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

Varning

Varning för barn är på trean nu och det är bättre än pensionärsjävlar tycker jag.. :)
Barn kan vara allt för j*vliga ibland.. ;)

Var inne på elva.tv innan för att se om det hade hänt något nytt på Big brother och där stod det att Rodney och Sanna hade förlovat sig.. Hon höll väl på med norrlänningen först? Och alla redan? Känner dom varandra sen innan??
Mycket händer på så kort tid!

Idag när Leo´s faster var här så skulle vi gå till konsum för att handla coca cola.
Leo gick nästan hela vägen, skönt att han vant sig vid att gå längre sträckor. Han skulle inte sitta i vagnen..
När vi är utanför affären så står det en arbetsbil där och snabb som Leo är så är han framme vid bilen innan jag ens hinner blinka.. Skyndar mig fram och ska precis lyfta Leo och då tar han tag i handtaget och när jag lyfter han och precis ska gå så öppnar sig dörren.. Vi bröt i skratt allihopa samtidigt som vi sa kunde dom inte låst bilen? Var en del folk som såg det med, jag skämdes ögonen ur mig. Skyndade mig in i affären  medans Gisela, Leo, Theia och Ozzy stod utanför och väntade på mig...
Leo´s pinsamma grejer har väl precis bara börjat, lär komma mer sånt.. Tur att det hände när Gisela var med så vi kunde skratta åt det annars hade jag nog krypit ur mitt eget skinn!


Igår när jag slutat skolan så åkte jag med älsklingen på hans jobb.. Satt och skumpade lastbil mellan Sölvesborg och Nymölla en hel eftermiddag/kväll.. :) Leo var hos mormor så länge och busade.. :)
Tiden går extremt fort när man åker med hjärtat på jobbet annat än när man sitter hemma och räknar minuterna, timmarna tills hjärtat slutar..
Tycker det är avkopplande på något vis att åka med i lastbilen.

I morgon är hjärtat mitt ledig och då ska jag njuta av hans närhet..
Hjärtat ska laga någon slags middag med oxfilé i morgon och råstekt potatis till.. Ska bli spännande och se hjärtat vid spisen, har inte sett han där allt för ofta.. 2 gånger kanske :)  Kommer vara svårt för mig att hålla fingrarna borta från köket.. Men har lovat mig själv att jag ska inte vara i köket och störa honom, endast om han ber om hjälp.. :)

Ska ta och göra mig en kopp snabb kaffe och ta en cigg..
Det låter som det regnar ute och det är något jag har saknat att se, känna och höra.. Bara doften av att det har regnat ute är underbar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar