Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Ensam

Agggggh känns som man sitter ensam hela tiden...
När jag kommer hem så sticker gubben till jobbet, hinner i princip säga hej o hejdå i dörren...

Idag var vi på ett studiebesök på ett gruppboende/daglig verksamhet i Sjöarp. Var hur mysigt som helst där, där skulle jag mycket väl kunna tänka mig att jobba.. Synd bara att det är lite långt ut dit och att man inte har körkort..

På måndag börjar praktien och jag börjar min dag med ett eftermiddagspass..

Nu har Leo suttit och tittat på playhouse disney och ätit kvällsmat så nu är det dags att gå upp och göra honom klar för sängen...

I morgon är det bara en slappedag i skolan. Vi ska endast titta på film hela förmiddagen...

Fredag har jag självstudie och då kommer troligtvis faster Gisela och Theia hit.. :) Då blir det gamla vanliga som vi gör.. :) Massa bus, fika, prat och skratt.. :)
Är så glad att vi har en sån bra relation.. :)

Nu blir det göra Leo i ordning för sängen....

1 kommentar:

  1. Jag längtar massor till Fredag! :D
    Har du tråkigt om dagarna och vill ha sällskap, bara ring så kommer jag om jag har möjlighet ;)
    Söt du e. Jag är också glad att vi har sån bra relation som vi har! <3

    SvaraRadera